2011-02-13 ? 10:25:50

IKEA

Var på IKEA i Haparanda igår. Blev en hylla och lite smått o gott. Lunch på IKEA. Personligen tycker jag inte att maten på IKEA är något speciellt men det funkar. Man ska vara glad att man i alla fall får mat. Det är inte alla som får det... Seb for vi över till shopping centret i Finland, På gränsen heter det. Det blev ett par víta täckbyxor och ett par skor. Det blir nog bra. Middag på hemvägen på Max. IKEA är ett sådant ställe dit man bara far ibland då och då enligt mig. Fann oxå ett otrooligt fint porslin ! Det heter ARV.

På Shopingcentret i Finlad köpte vi öl... Öl nligt mig är helt onödigt och dumt precis som all alkohol i världen. Den orsakar inget gott. Och det varken luktar eller smakar gott. Där ser du alla bevis som bevisar att alkohol är dumt och onödigt. Jag har länge funderat på det här med att koka vin. Vin kan man ju koka så att alkoholen försvinner. Ja inte helt men lite liksom så att 0,7 % alkohol är kvar. Då försviner inte mycket smak så då kan väl dom som dricker det för smaken göra så? Det är bara tjorvit. Men tänk själv dom som dricker för att bli fulla e bara dumma i huvudet medans det faktiskt finns dom som gillar smaken och dricker kanske ett glas i veckan, ändå dummt men inte lika. Dom kan väl koka vinet inget händer ju... Tillbaka till ölen vi köpte. Den var enorm en liters burkar. Dom var dock inte till oss utan en vän till mina föräldrar men ändå. Vem dricker en liter öl?! Fy Fy Fy!

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: