2011-02-06 ? 15:15:25

Scrapevent o fika <3

Idag var det scrapevent i stan. Kom dit halv elva. Det var underbart som att va omringad av en dröm eller nåt =) Jag hittade en massa och jag köpte stämplar också. Något jag länge saknat =) Det är väldigt jobbigt att scrapa utan stämplar för att text är svårt att få till för hand. Jag köpte en massa kanske för typ 700 kr. Nu e jag bankrutt igen ;) Jag ska nog göra en layout och ett kort =) Jag hoppas att det blir bra.

På själva scrapeventet var det ganska tomt alltså det var inte så många där. Kom sedan hem o fika upp allt man kunde hitta i frysen. Jag har bakat mycket på sista tiden och det är nog bäst att äta upp det innan det blir dåligt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: