2011-02-06 ? 18:00:00

Skridskor på havet =)

Idag åkte jag skridskor på havet på en upplogad bana. Det var inte det bästa föret men vädret var vackert något. Isen var jätte sprickig och om man fastnade med skridskon i sprickan ramlade man. Sen låter det pang. Min mamma min systen och en man bakom mig ramlade idag. Säkert flera mer men det var dom jag såg.

Jag gjorde en cool upptäckt på isen idag. Det var världens skarpaste linje i isen mellan ljusbrun is och mörkblå. Undrar varför. Och det var super bra sikt ner i den blåa isen. Man såg jätte långt ner. jag tog lite bilder men jag tror inte att man ser lika bra på bild som i verkligheten. Det lät jätte läskigt när man åkte på vissa ställen på isen. Det knakade och det lät som om isen skulle spricka. Men det var pågrund av spänningarna i isen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: